Wednesday, January 4, 2012

Entry jiwa bertempiaran

  1. Jalanraya yang biasa kurang sesak jadi sesak pelik melampo...
  2. Bila dah sesak mula la pemandu jadi selfish..gaya dia sorang je yang drive kete kat jalan tu
  3. Aku takde sebuk sangat hal sekolah sebab anak belum sekolah.heheheh
  4. Teringat plak masa hari pertama di sekolah dulu..sampai sekolah terus pegi main dan tinggalkan mak sesorang...
  5. Kawan baik masa sekolah rendah nama deme Rohaida sama Ridzuan...dedua dah jadi cikgu...
  6. Aku? adoo malam
  7. Teringat seorang kawan baik di alam maya ni..sebuk sangat nak sebak-sebak anak masuk sekolah...
  8. Aku apa lagi kutuk habis-habisan la dia...
  9. Dia plak bukan main sumpah aku dan nak tunggu smp anak aku masuk sekolah
  10. eleh..aku ni cool hokeh..takkan macam ko ye Eryn....
  11. hihihi...kalo dia tau aku kutuk dia dalam blog ni mesti dia "pig" kan aku...
  12. Aku rindu la nasik lemak kantin sekolah letak kuah laksa...
ok..sekian dulu..nanti tulis lagi..saja je..

7 comments:

  1. zubirah wartawan berita heranJanuary 4, 2012 at 8:58 PM

    nak bagi tahu la sama itu eryn

    ReplyDelete
  2. beautifulnalakarupanJanuary 4, 2012 at 9:58 PM

    kemain puan DO cuti layan cite beto lagi mau sendu anak masuk sekolah tak gitu mama yah..

    ReplyDelete
  3. dey wonni, sudehleh kou wonni, kou yinget aku tara tau kao bersuka riye tingok tiwibi layan ottiew masterchep? kou suka sama itu red scarf kann? *minta tolong insan comel sampaikan kepada kawannya yg nama Eryn* byk terima kasih. All is well!

    ReplyDelete
  4. deyy rancho..yeni bulan jadi ka kuntiniu kutu main?

    ReplyDelete
  5. wahahha...aku dah terdengar-dengar sayup-sayup bergema..bunyik babi...bi...bi...bi....

    ReplyDelete
  6. aunty dingar cirita ittiew mak kutu sudah pencen, sudah tua, mau uli tepong juga buat capathi

    ReplyDelete

Aku Join Sini

Aku Join Sini