Tuesday, June 9, 2015

Mengguna Medela Freestyle dalam kembara penyusuan untuk Musfirah

Assalamualaikum,

Sesaja tetiba terfikir nak update blog tajuk ini..eheheeh. mana lah tau kot kot ada ibu-ibu yang nak baca.


  1. Medela freestyle ni memang agak mahal la bagi aku yang tidak berada ini.jadi bila dah beli mahal-mahal..maka fikiran pon dah set mesti guna betul-betul supaya pengorbanan membeli itu berbaloi. (over tak ayat)
  2. Yang aku beli ni berharga rm1299. hanya ada warranty kedai sahaja.
  3. Macam apa yang lactation caunselor (eh betui ke eja) cakap pump yang mahal tidak menyumbang kepada banyak mana susu dihasilkan. semuanya bergantung kepada demand dan supply
  4. Kalau ko pemalas nak pump..beli pump harga ratusan ribu pon memang tak la keluar susunya kalo ko tak gunakan
  5. Medela freestyle ni aku beli pasal mudah juga nak dapatkan spare parts dia.
  6. Bab rosak ni bagi aku setiap barang yang kau beli..mesti akan ada rosaknya. jadi terpulang macamana kita jaga barang tu. kalo ko beli pam yang harga ratusan ribu tapi ko campak2 je ke lantai..sah sah le boleh rosak. tak gitu kan?
Oklah..setakat ni dulu aku nak tulis.tulis pepanjang pon runsing plak orang nak baca. sebab ini bukan blog mempromosikan/menjual barang.. cuma nak cerita apa aku rasa je.

Tentang tajuk yang macam bagus je tu..maafkan je lah. pasai aku memang macam ni..masa nak fikir tajuk tu bukan main rasa perlu tajuk nampak intelek.walhal..nan hado

Ok bye..

Jumpa lagi di next entry...

No comments:

Post a Comment

Aku Join Sini

Aku Join Sini