Sunday, January 2, 2011

2011..semoga lebih ceria dan berjaya lagi dengan izin Allah..

Salam...
Tahun 2011..tahun yang penuh mendebarkan...sebab aku dah mula masuk era 30an..oh..rasa baru semalam aku ambik result SPM...

Setiap awal tahun orang pasti akan menyebut tentang azam..aku? sesungguhnya aku tak pernah ada azam ..mungkin ini antara penyebab hidup aku jadi "biasa-biasa aje" .

Jadi untuk tahun 2011 ini..aku nak berazam..(patutnya aku buat ni sejak dari remaja lagi)

1. Nak abiskan semester 3 dan 4 (ni kes dah tua-tua baru sibuk nak belajar)
2. Nak perbaiki lagi skill memasak (bukan tak tau masak lansung..cuma nak pelbagaikan lagi masakan)
3. Nak perbaiki pengurusan masa.. (memang sangat lemah)

Semoga Allah permudahkan segala urusan..

Amin...

Selamat Tahun Baru 2011...

No comments:

Post a Comment

Aku Join Sini

Aku Join Sini